Witaj na Forum. Zaloguj się lub Załóż konto.

Ustronie Morskie noclegi blisko morza  e-wczasy.pl  Noclegi Ustronie Morskie  holidon.pl  

Autor Wątek: Bezpieczeństwo usługodawców  (Przeczytany 2915 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Maciej Grala

  • Domownik
  • ****
  • Wiadomości: 116
    • Zobacz profil
Bezpieczeństwo usługodawców
« dnia: Maj 03, 2011, 23:25:45 pm »
   Wczoraj doszło do przykrego incydentu, o którym można przeczytać tu: http://www.miastokolobrzeg.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=2309:bojka-w-smaalni-bo-ryba-bya-za-sona&catid=66:gm-ustronie-morskie&Itemid=127#comments . Pisząc w skrócie, jeden z naszych sąsiadów, właściciel lokalu gastronomicznego, został pobity przez klientów. W komentarzach pod artykułem zobaczycie Państwo wpisy odnośnie dalszego ciągu tej akcji, przerwanej przez przybycie policji. Nie pisałem odnośnie tego co działo się wczoraj wieczorem w Kołobrzegu z udziałem tych samych osób, ponieważ otrzymane dziś informacje miałem nie potwierdzone. Jednak na pewno dalej będziemy się zajmować tą sprawą.


mojeustronie

  • Administrator
  • Naprawdę lubię Ustronie
  • *****
  • Wiadomości: 4275
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ustronie Morskie noclegi blisko morza
Odp: Bezpieczeństwo usługodawców
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 10, 2011, 08:57:40 am »
Nie znam sprawy ani samego poszkodowanego, a o zajściu dowiedziałem się z mediów. Dlatego nie odważę się na żaden komentarz w tej konkretnej sprawie. Pozwolę sobie niejako przy okazji tej sprawy podzielić się swoimi refleksjami i doświadczeniami.

Przez prawie 20 lat prowadziłem swój zakład usługowy połączony ze sklepem. Mimo najlepszych starań zdarzało się, że w masie klientów bywały przypadki "trudne" Już dawno stwierdziłem, że najlepiej w takich wypadkach grzecznie zakończyć konflikt (np. proponując zwrot gotówki). Ja wiem, że jest jeszcze sprawa honoru, ale cóż - w handlu i usługach czasami honor trzeba schować do kieszeni. Lepiej zejść "świrowi" z drogi, niż eskalować konflikt. Zycie i zdrowie nie jest warte tych kilkudziesięciu złotych.

Pozdrawiam poszkodowanego i życzę jak najszybszego powrotu do zdrowia! Życzę również, żeby sprawa szybko się zakończyła, bo naprawdę szkoda zdrowia.